الماجيك
الأربعاء، 15 أغسطس 2012
بتسأل ياحبيبى بحبك قدايه ده حبك ياحبيبى بالعالم واللى فيه بالشمس والقمر بالنجمه والسهر بالبحر والشجر ده حلم انا عايش بيه
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق